viernes, 16 de enero de 2009

Divagando...hacia abaixo.

Rematando a semá, o ritmo vai suavizando

amodiño

...nesta liña de tempo na que vou que ás veces parte, ás veces sobe, ás veces baixa, ás veces desaparece, ás veces anudase ou cruzase con outras liñas... e moitas máis cousas podería seguir dicindo… seguramente máis do que eu poida escribir neste momento, pero non quero pararme niso, pois esa liña tendese agora aquí para pasar a esta escritura improvisada, que só tenta sostelo meu equilibrio e levala calma a este meu espazo. Pasar estes minutos mergullada nestas letras tras unha estresada semá de picos e baixos.
Non sei... podería comezar a expoñer as miñas preguntas, aínda que só fose para saber eu cales son. Pero mellor que non, non quero liar a ninguén.
Penso na miña unidade, na miña soidade, na que a vida me fixo nacer ou na vida na que eu nacín, na que ata agora fun medrando ata alcanzar isto que agora son.Considero esta unidade e soidade, e vexo que aínda que envolta nunha gran ansiedade, é a que me está facendo medrar... parece que soa ben iso de medrar, sen embargo, este medrar non ten o xeito das medras normais, pois este medrar de agora, medra hacia abaixo…
… agora quedei pensando nisto, mergullando-me aló no fondo, fondísimo do que eu medrei…

...en calma, outro día sigo…

vai un bico

5 comentarios:

Unknown dijo...

pasaxeira gústame moitisimo lerche en galego, a nosa lingua é moito mais suave e delicada, acariñamos coas palabras, por iso resúltame tan intimo e emotivo o teu escrito.
Ben, acabouse a semana agora descansa e fai por ser un pouco feliz.

Moitos bicos e apertas.

P.D.:xa esta arranxado o problema que tiñas co blog

pasaxeira dijo...

xusto! suave e delicada, e máis lenta...acariñando, temós música na nosa lingua!
por iso cando a min me leas en galego, faino amodo, pois é como eu o conto, como eu o digo... amodiño.
mmm... e a estas horas, xa case durmindo, moitos bicos lobito e moitisimas gracias

Anónimo dijo...

que siguiendo pasos...
me quiero perder del mundo.

Éste, a veces, te presenta la guinda, a veces te encuentras con el pastelazo en la cara. Loco mundo éste que hacemos, en el que al intentar enhebrarnos por el estrecho ojo de aguja... no cabemos de nuestra ansia, de nuestras ganas de devorarlo, y acabamos derramándonos y perfilando lo que no cabemos por dentro. Y es que me alejo y desaparezco. Me gusta pensar que me alejo para poder ver bien al gigante. Estoy intentando construirme un mundo de paz, en el que escuchar a las caracolas y cuando no... al mar. "Ando loco siempre a solas, escribo siempre a escondidas, pinto la vida a golpes... cercenando mis heridas" Y las que me quedan por venir para poder construir mi mundo de paz. Creo que algo está creciendo dentro de mi, algo que incluso me bloquea y consume todas mis fuerzas, las cuales derrocho sin perdonarme, puesto que no tengo que perdonar a mis deseos. Creo en vano tantas cosas... que casi me da miedo admitir cualquiera de mis diez creencias. Surco ésta galaxia ahora en una trayectoria ovalada alrededor de mi estrella, me gusta pensar que es mía... Peco de egoísta en lo referido a mis deseos y a mis actos, y se me olvidan otras tantas cosas importantes, otras gentes, que aún yacientes en la memoria... no creo es el momento de importunarlos. No mi momento. Nos esposamos a una vida de ensueño mientras nos encadenamos a nuestro alter ego, el cual arrojamos a la bahía quedando anclado al fondo en busca de nuestros deseos.

Estoy aquí, pero hoy sólo voy de paso.

^^hilando sueños^^

Susi DelaTorre dijo...

Amodiño, pasaxeira... Dis que é a soidade a que che leva a medrar ata abaixo. Quero darche folgos para soster o equilibrio e a calma.

Con eles, agardarei as túas verbas!

Un bico e un forte agarimo!!

pasaxeira dijo...

a ver como vai esta semana...
gracias sosita!!!